Jak zjistím, kolik mil dostanu za svůj let?

Počet mil, které můžete za svůj let získat, se řídí podle:

  • letecké společnosti, na jejíž let byla letenka vystavena,
  • cestovní třídy a,
  • rezervační třídy, ve které jste si letenku zakoupili.

Informaci o počtu mil, které můžete za své lety získat, zobrazujeme na našich webových stránkách v průběhu nákupu letenky, v rekapitulaci vybraných letů v řádku „OK Plus míle“.

Členové OK Plus si mohou počet mil za plánované lety vypočítat pomocí „Kalkulátoru mil“, který je k dispozici na našich webových stránkách po přihlášení do věrnostního programu.

Do věrnostního programu Českých aerolinií OK Plus se můžete zaregistrovat on‑line.

Nezapomeňte vkládat do rezervace své členské číslo věrnostního programu již při nákupu letenky. Pokud tak neučiníte nejpozději 24 hodin před odletem, nemůžeme vám garantovat zajištění všech výhod plynoucích z vašeho členství a statusu ve věrnostním programu Českých aerolinií OK Plus. Současně si zajistíte automatické připsání mil na svůj účet.

Neručíme za správné zobrazování mil, pokud si letenku zakoupíte u jiného subjektu než u Českých aerolinií.

Co mám dělat, když se mi míle za let nenačetly?

V případě, že jste členem věrnostního programu Českých aerolinií OK Plus, nenačtení mil prosím reklamujte prostřednictvím formuláře „Reklamace mil“ na našich webových stránkách po přihlášení do OK Plus.

Pokud jste členem věrnostního programu partnerské letecké společnosti, nenačtené míle za lety s Českými aeroliniemi prosím reklamujte u provozovatele svého věrnostního programu.

Členské číslo věrnostního programu doporučujeme vkládat do rezervace již při nákupu letenky. Zajistíte si tak automatické připsání mil na svůj účet ve věrnostním programu.

Do kdy je možné zpětně načítat míle za proletěné lety?

Míle za využité letenky Českých aerolinií je možné zpětně načíst nejpozději do 12 měsíců od jejich proletu. U jiných leteckých partnerů se doba zpětného načtení mil může lišit. Více podrobností o pravidlech zpětného načítání mil naleznete na webových stránkách a ve všeobecných pravidlech věrnostního programu OK Plus.

Zapomněl/-a jsem vložit číslo věrnostního programu do rezervace. Jak jej mohu doplnit?

Číslo věrnostního programu můžete do své rezervace vložit kdykoliv do odletu, prostřednictvím naší on-line aplikace Moje rezervace. Doporučujeme jej ale vložit nejpozději 24 hodin před odletem. Pokud tak neučiníte, nemůžeme vám garantovat zajištění všech výhod plynoucích z vašeho členství a statusu ve věrnostním programu Českých aerolinií OK Plus.

Jak postupovat, když se nemohu přihlásit do svého účtu v OK PLUS?

Nedaří se Vám přihlásit k Vašemu účtu OK PLUS nebo jste zapomněli heslo? Více informací naleznete zde.

Proč je nutné odsouhlasit nové podmínky členství v programu OK Plus do 18. 5. 2018?

Dne 25. května 2018 vstupuje v účinnost nové nařízení Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR), na jehož základě jsme upravili podmínky členství v OK Plus. V souladu se zásadami nové právní úpravy Vás musíme v některých případech požádat o udělení Vašeho souhlasu s novými podmínkami členství v OK Plus, pokud chcete v našich věrnostních programech jako člen setrvat a využívat všechny jejich výhody. S novými podmínkami členství v programu OK Plus se můžete seznámit zde.

V čem se nové podmínky členství OK Plus liší od těch dosavadních?

S ohledem na požadavek transparentnosti nová pravidla lépe informují o tom, s kým budou Vaše osobní údaje sdíleny a jak budou využity. Dále jsme například upravili minimální věk pro vstup do programu OK Plus bez souhlasu zákonného (soudem určeného) zástupce.

Co se stane, když nebudu souhlasit s novými podmínkami členství OK Plus?

Bude nás sice velmi mrzet, rozhodnete-li se nám svůj souhlas s novými podmínkami členství v programu OK Plus neposkytnout, nicméně budeme Váš postoj respektovat. Zároveň však budeme nuceni smazat všechny Vaše osobní údaje, které jste nám poskytli v rámci předchozího členství v OK Plus, což fakticky znamená zrušení a smazání Vašeho OK Plus účtu včetně všech Vámi nasbíraných mil.

Bude zrušení mého členství v OK Plus nevratné?

Ano, při zrušení členství smažeme všechny Vaše osobní údaje, Váš účet i nasbírané míle, a poté Vás nebudeme schopni jakkoli identifikovat. Budete-li si přát stát se opětovně členem našich věrnostních programů, bude nutné se znovu do nich zaregistrovat a odsouhlasit Všeobecná pravidla programu OK Plus.

Jak mám postupovat, když se změnila moje e-mailová adresa?

Přihlaste se prosím do svého profilu v OK Plus na csa.cz nebo czechairlines.com, kde můžete změnu provést.

Proč musí dát souhlas zákonný zástupce u osob mladších 16 let?

I tento krok jsme nuceni přijmout s ohledem na novou legislativu upravující ochranu osobních údajů (GDPR). Odsouhlasením podmínek členství v OK Plus vzniká smlouva o členství v tomto programu. Vzhledem k závažnosti této smlouvy, a vzhledem k tomu, že osobní údaje mohou být za splnění dalších podmínek využity k zasílání obchodních sdělení, je podmínkou členství v programu OK Plus u osob mladších 16 let souhlas jejich zákonného nebo soudem určeného zástupce.

Co se stane, když zákonný zástupce souhlas nedá?

Pokud souhlas s podmínkami členství v programu OK Plus zákonný nebo soudem určený zástupce osoby mladší 16 let neposkytne, budeme nuceni postupovat stejným způsobem, jako když souhlas s podmínkami neposkytne osoba starší 16 let. Budeme tudíž nuceni smazat všechny osobní údaje takového člena poskytnuté v rámci jeho předchozího členství v OK Plus, což fakticky znamená zrušení jeho OK Plus účtu včetně všech nasbíraných mil.

Jaké osobní údaje musím vyplňovat v žádosti o členství v programu OK Plus?

Při uzavírání smlouvy o členství v programu OK Plus je nutné vyplnit jméno, příjmení, věk a e-mailovou adresu. Bez těchto údajů Vás nejsme schopni v programu identifikovat. Pokud se rozhodnete využívat dalších výhod spojených s členstvím v programu OK Plus, je nám rovněž nutné sdělit poštovní adresu, na kterou Vám doručíme členskou kartu vyšší úrovně.

Informace v souvislosti s onemocněním COVID‑19

Daňový doklad k letence

Děti

Kontrola rezervace/letenky

Občerstvení

Odbavení

Ochrana osobních údajů

Podněty

Provozující dopravce

Věrnostní programy

Zavazadla

Změny v rezervaci / letence

Zrušení letu

Zvířata