Je nám líto, že se vaše zavazadlo při příletu je poškozené. Poradíme vám, jak v takových případech postupovat.
Pokud zjistíte poškození svého zavazadla, oznamte nám to ihned na letišti na přepážce označené jako REKLAMACE ZAVAZADEL / BAGGAGE CLAIM. Na přepážce s pracovníkem vyplníte dokument Damage Property Report (DPR) s referenčním číslem. Poškození zavazadla můžete oznámit i písemně prostřednictvím on-line formuláře, nejpozději ale do 7 dní od obdržení zavazadla.
V případě hlášení škody mimo letiště musí být prokázána předmětná souvislost mezi poškozením a leteckou přepravou.
V zájmu rychlého vyřízení vašeho požadavku nám prosím zašlete následující dokumenty:
- Damage Property Report (DPR),
- palubní vstupenku,
- zavazadlový lístek (Baggage Tag),
- doklad o opravě (v případě, že zavazadlo nelze opravit, opravna vám vystaví potvrzení o jeho neopravitelnosti),
- adresu a bankovní spojení,
- fotodokumentaci poškození zavazadla,
- účtenku s pořizovací cenou a datem pořízení poškozeného zavazadla, nebo potvrzení hodnoty zavazadla.
Poškozený nebo chybějící obsah z odbaveného zavazadla
Poškození nebo ztrátu obsahu ze svého zavazadla nahlaste pomocí on-line formuláře, nejpozději však do 7 dní od převzetí zavazadla. V případě hlášení škody mimo letiště musí být prokázána předmětná souvislost mezi poškozením a leteckou přepravou.
V zájmu rychlého vyřízení vašeho požadavku nám prosím zašlete následující dokumenty:
- Damage Property Report (DPR),
- palubní vstupenku,
- zvazadlový lístek (Baggage Tag),
- seznam poškozených nebo ztracených věcí s cenou, datem jejich pořízení a doklady o nákupu,
- adresu a bankovní spojení,
- fotodokumentaci poškozeného obsahu.
Nevyzvednuté zavazadlo
Své zavazadlo si musíte vyzvednout bezprostředně po příletu.
Nevyzvednuté zavazadlo bude v souladu s veškerými právními a ekologickými předpisy zlikvidováno.