Počet a váha zavazadel, které si můžete bezplatně odbavit nebo vzít s sebou na palubu, se liší v závislosti na cestovní třídě a podmínkách cenového balíčku. Zde naleznete vše, co potřebujete vědět o limitech přepravy kabinových a zapsaných zavazadel, sportovního vybavení, cenných a křehkých předmětů, nebo co dělat, když je s vaším zavazadlem něco v nepořádku.
Vaše zdraví a bezpečnost jsou naší nejvyšší prioritou. Jaká opatření jsme na palubách našich letadel zavedli?
Vyberte si ze služeb, které při svém letu s námi skutečně využijete. Nabízíme vám pět cenových balíčků ve dvou cestovních třídách, pro každého něco podle vašich aktuálních potřeb, preferencí a finančních možností.
Naše cenové balíčky vám umožňují vybírat si a kombinovat služby zahrnuté v ceně letenky s těmi doplňkovými. Podle svých aktuálních potřeb si vytvoříte vlastní balíček služeb, které na letech s námi skutečně využijete.
Děti patří mezi naše nejváženější cestující. Pro jejich rodiče jsou určeny následující informace.
Víme, co pro vás pohodlí a bezpečí vašich zvířecích miláčků znamená. Než se rozhodnete s nimi cestovat, seznamte se s možnostmi a podmínkami jejich přepravy na letech provozovaných Českými aeroliniemi.
Asistenční služby cestujícím s omezenou schopností pohybu a orientace zajišťujeme bezplatně. Předem prosím konzultujte s ošetřujícím lékařem, zda váš zdravotní stav dovoluje cestování letadlem. Asistenční služby si vyžádejte současně s nákupem letenky nejpozději 48 hodin před odletem na našem kontaktním centru.
Vytvořené rezervace a zakoupené letenky si můžete sami spravovat on-line na jednom místě prostřednictvím naší aplikace MOJE REZERVACE nebo si můžete stáhnout do mobilního telefonu některou z plně nativních aplikací ČSA pro operační systémy iOS nebo Android.
Vyberte si současně s rezervací letenky, kde budete v letadle sedět. Zakupte si pohodlné preferované sedadlo v předních řadách či u nouzových východů nebo si můžete vybírat z ostatních míst. Můžete tak učinit i po nákupu letenky prostřednictvím aplikace MOJE REZERVACE.
V letecké přepravě platí přísná bezpečnostní pravidla a díky tomu je nejbezpečnějším způsobem dopravy. Bezpečnost cestujících i letového provozu je naší absolutní prioritou. Seznamte se s bezpečnostními pravidly, kterým bude vaše cesta podléhat.
Pečlivě se prosím seznamte s podmínkami přepravy cestujících a zavazadel na linkách provozovaných Českými aeroliniemi.
Odbavit se na svůj let s námi můžete následujícími způsoby: on‑line na našich webových stránkách, prostřednictvím svého mobilního telefonu a našich nativních aplikací či mobilního webu, přímo na odbavovacích přepážkách nebo na vybraných letištích i na samoobslužných odbavovacích kioscích. Všechny způsoby odbavení jsou bezplatné.
Zpříjemněte si čekání na odlet relaxací v exkluzivních prostorách a objednejte si předem za zvýhodněné ceny návštěvu salonků MasterCard Lounge v Terminálu 1 nebo ERSTE Premier Lounge v Terminálu 2 na Letišti Václava Havla Praha.
Se SkyPriority získáte exkluzivní a přednostní služby na letištích, kde aliance SkyTeam působí. Letišti vás snadno a rychle provedou charakteristické červené symboly služby SkyPriority. Opatřeny jsou jimi i letenky, itineráře a palubní vstupenky cestujících, kteří jsou oprávněni službu SkyPriority využívat. Díky jednotným pravidlům SkyPriority, vše od přednostního odbavení až po imigrační či pasovou kontrolu probíhá hladce a stejně bez ohledu na letiště.
Ve spolupráci s předními českými kuchaři pro vás připravujeme jídla z nejkvalitnějších surovin tak, aby i na palubě ve výšce téměř 11 kilometrů chutnala stejně jako na zemi. V cestovní třídě Business servírujeme prvotřídní jídla a široký výběr nápojů, samozřejmě vše v ceně letenky. Na krátkých linkách v třídě Economy si můžete k letence doobjednat studené nebo teplé jídlo z naší aktuální nabídky GOURMET MENU, případně si během letu na palubě zakoupit lehký slaný či sladký snack a nápoje.
Vyberte a objednejte si za atraktivní ceny ze široké nabídky prémiového zboží Sky Shopu on-line ještě před odletem, nejpozději ale 48 hodin, a nechte si jej doručit až na palubu letadla. Pro nákup zboží se můžete rozhodnout až během letu.
Nový společný palubní magazín pro cestující leteckých společností Smartwings a České aerolinie vychází od ledna 2019. Propojuje dosavadní dva palubní magazíny v jedno silné médium se širokým zásahem.
Chtěli byste dostávat aktuální informace o nových službách, produktech či výhodách, které pro vás chystáme? Chtěli byste se s námi podělit o svůj názor na naše webové stránky nebo o své zkušenosti s našimi službami? Líbilo se vám na našem letu a chtěli byste někomu z našeho týmu poděkovat? Zůstaňte s námi v kontaktu. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá.
Je nám líto, že se vaše zavazadlo při příletu zpozdilo nebo je poškozené. Poradíme vám, jak v takových případech postupovat.
Pečlivě si naplánujte, kolik zavazadel budete s sebou na cestu potřebovat. Pokud si nadváhu nebo přepravu dalšího zapsaného zavazadla zakoupíte s předstihem na našich webových stránkách přes aplikaci MOJE REZERVACE, ušetříte nejen náklady, ale i svůj čas.
Dopřejte si občerstvení prvotřídní kvality také v cestovní třídě Economy a vyberte si z naší aktuální nabídky studených nebo teplých jídel GOURMET MENU.
Koupili jste si letenku do třídy Economy na našich webových stránkách a chtěli byste cestovat ve třídě Business? Vyzkoušejte službu Plusgrade.
Objednejte si návštěvu salonku na Letišti Václava Havla Praha současně s letenkou na našich webových stránkách. Můžete si ji k letence doobjednat kdykoliv on-line prostřednictvím naší aplikace MOJE REZERVACE nebo našeho kontaktního centra, na dalších prodejních místech společnosti, u cestovních kanceláří, agentur či prodejců letenek.
Aby bylo vaše cestování co nejpohodlnější, vyberte a zakupte si preferované sedadlo s předstihem, nejlépe současně s letenkou. Můžete si vybírat ze sedadel u nouzových východů, u okénka či uličky v předních řadách letadel Airbus a Boeing, nebo naopak v zadních řadách v letadlech typu ATR.
Před odletem, během dovolené či služební cesty vás může potkat řada nečekaných nepříjemností, kvůli kterým budete muset letenku a svůj pobyt v destinaci zrušit či změnit. S naším cestovním pojištěním získáte asistenční služby, pomoc v nesnázích a krytí různých výdajů souvisejících s pojistnou událostí. Pořiďte si cestovní pojištění současně s letenkou a cestujte bez obav a starostí.