Kariéra v ČSA
Proč pracovat v Českých aeroliniích?
Mezi naše základní hodnoty patří úcta k zákazníkům, přátelské prostředí, flexibilita, profesionalita a silná odpovědnost za bezpečnost.
Jsme tým, který se navzájem podporuje a respektuje. Všichni máme společný cíl: rozvoj a úspěch Českých aerolinií.
Nabízíme vám zajímavou, odpovědnou a motivující práci v atraktivním prostředí letecké dopravy se zázemím a zkušenostmi letecké společnosti s více než 90letou tradicí. K tomu odpovídající ohodnocení a nadstandardní zaměstnanecké výhody.
Níže uvádíme pozice, na které vyhlašujeme výběrové řízení nebo registraci. Registrace je určená pro uchazeče, kteří mají zájem o pozici palubní průvodčí nebo pilot, pro další pozice máme vyhlášena výběrová řízení
Aktuálně nabízené pracovní pozice:
Specialista Cargo Operations
Co bude Vaší náplní práce:
- zajišťování maximálního využití nákladní kapacity linek Českých aerolinií a smluvních partnerů
- knihování zásilek do rezervačního systému
- koordinace a řešení provozní nepravidelnosti
- komunikace s partnery společnosti v ČR a ve světě
- správa procesů společnosti v provozním IT systému
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- středoškolské vzdělání s maturitou
- praxe v oboru 1 rok - výhodou
- uživatelská znalost MS Office
- velmi dobrá znalost AJ - ústní i písemná komunikace s partnery
- komunikativnost a samostatnost
Co vám můžeme nabídnout
- zajímavou práci v atraktivním prostředí letiště, přátelský kolektiv
- pružnou pracovní dobu
- sick days
- zaměstnanecké letenky za zvýhodněné ceny, příspěvek na penzijní připojištění, kartu Multisport, dotace na stravování a další, např. slevy u obchodních partnerů
V případě zájmu o pozici odpovězte prostřednictvím odkazu: specialista Cargo Operations – České aerolinie a.s. (jobs.cz)