Správa rezervací

Webová aplikace MOJE REZERVACE

Aplikace MOJE REZERVACE vám umožňuje na jednom místě spravovat vaše rezervace i vystavené letenky on-line a dodatečně v nich měnit řadu parametrů. Měnit a dokupovat doplňkové služby lze pouze u letenek Českých aerolinií, tj. jejichž číslo začíná číslem 064, a na letech provozovaných ČSA.

Aplikace MOJE REZERVACE vám umožňuje:

  • Zkontrolovat si vaše stávající rezervace.
  • Znovu uhradit objednávku po předchozí neúspěšné platbě.
  • Opakovaně měnit termín odletu nebo návratu u vystavené neproletěné nebo částečně proletěné letenky. Změny lze provádět pro všechny cestující v rámci stejné rezervace kdykoliv, maximálně však do třech dnů po termínu původního odletu.
  • Dokupovat si doplňkové služby kdykoliv v závislosti na jejich dostupnosti u jednotlivých letů:
  • Měnit termín odletu a příletu u vystavené letenky s již zakoupenými doplňkovými službami a současně dokupovat služby nové.
  • Odeslat rezervaci, letenku či itinerář k vytištění.

Aplikace MOJE REZERVACE neumožňuje:

  • Měnit termín odletu nebo návratu u rezervací vytvořených nebo u letenek zakoupených v cestovních kancelářích, agenturách či 
    u on-line prodejců. Potřebujete-li je změnit, obraťte se prosím na prodejce letenky.
  • Měnit termín odletu nebo návratu či dokupovat doplňkové služby u rezervací a letenek, které obsahují vyžádanou speciální službu, jako například přepravu živých zvířat, nedoprovázené dítě, asistenci pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Se změnou těchto letenek vám rádi pomůžeme na našem kontaktním centru.

Kontrola ostatních rezervací

Rezervace a letenky Českých aerolinií, které nebylo možné obsloužit v aplikaci MOJE REZERVACE, si můžete zkontrolovat zde.

Mobilní aplikace

Mobilní aplikace Českých aerolinií vám umožňuje

  • Rezervovat a nakupovat letenky ČSA,
  • zakoupit si v průběhu rezervace letenky vybrané doplňkové služby,
  • zkontrolovat si své stávající rezervace,
  • zkontrolovat časy odletů a příletů spojů ČSA,
  • vybírat si z nabídky akčních letenek,
  • odbavit se na váš let.

Stáhněte si plně nativní aplikace Českých aerolinií pro:

 

Změna rezervace

U každé vystavené letenky Českých aerolinií můžete změnit čas nebo datum odletu či návratu podle podmínek cenového balíčku, ve kterém byla letenka zakoupena. Pokud jste si letenku zakoupili u jiného subjektu než u Českých aerolinií a přejete si ji změnit, obraťte se prosím na svého prodejce letenky.

Změna termínu odletu a návratu lze provádět

  • u neproletěných i částečně proletěných letenek,
  • opakovaně,
  • pro všechny cestující v rámci stejné rezervace 
  • kdykoliv, nejpozději však do 72 hodin po termínu původního odletu.

Změny rezervace u letenek zakoupených na našich internetových stránkách, na kontaktním centru nebo v našich prodejních kancelářích je nejvýhodnější provádět on-line prostřednictvím aplikace MOJE REZERVACE. V takovém případě za změnu rezervace nevybíráme servisní poplatek.

Za změnu termínu odletu či návratu si účtujeme následující poplatky:

Cenový balíček Krátké a středně dlouhé linky
Před odletem
Krátké a středně dlouhé linky
Do 72 hodin po odletu
LITE 60 EUR*
+ případný rozdíl v jízdném
100 EUR*
+ případný rozdíl v jízdném
PLUS 60 EUR*
+ případný rozdíl v jízdném
100 EUR*
+ případný rozdíl v jízdném
FLEX za případný rozdíl v jízdném za případný rozdíl v jízdném
BUSINESS LITE 60 EUR*
+ případný rozdíl v jízdném
100 EUR*
+ případný rozdíl v jízdném
BUSINESS za případný rozdíl v jízdném za případný rozdíl v jízdném

* Nebo odpovídající částka v místní měně.

Uvedené ceny platí, pouze pokud změny realizujete on-line na internetových stránkách ČSA (csa.cz nebo czechairlines.com) prostřednictvím aplikace MOJE REZERVACE. Pokud změny rezervace provedete prostřednictvím kontaktního centra, prodejních kanceláří či prodejců letenek, k výše uvedeným poplatkům vám může být účtován dodatečný servisní poplatek.

 

Změna jména cestujícího

Z bezpečnostních důvodů nelze měnit jméno cestujícího na již vystavené letence. Pokud požadujete změnu jména, původní letenku lze zrušit podle podmínek cenového balíčku, ve kterém byla zakoupena a rezervovat letenku novou s jiným jménem cestujícího.

Refundace letenky

Refundace letenky se řídí podmínkami cenového balíčku, ve kterém byla zakoupena.

Nerefundovatelné letenky

Letenky zakoupené v cenových balíčcích LITE, PLUS a BUSINESS LITE jsou nerefundovatelné včetně poplatků za doplňkové služby zakoupené k letence. V takovém případě podléhají nároku na vrácení pouze nevyužité letištní poplatky.

Refundovatelné letenky

Letenky zakoupené v cenových balíčcích FLEX a BUSINESS jsou refundovatelné. Nároku na vrácení podléhají nevyužité části letenky včetně refundovatelných poplatků za doplňkové služby.

Z celkové částky vám odečteme příslušný poplatek za refundaci:

Cenový balíček Krátké a střední linky
FLEX 60 EUR za každý neproletěný úsek
BUSINESS zdarma

 

Zrušený let

V případě zrušeného letu podléhá nároku na vrácení částka vztahující se ke zrušenému letu, kterou jste za letenku a doplňkové služby zaplatili. Pokud byl Váš let zrušen, můžete si termín cesty bezplatně změnit na jiné datum. Částku za nepoužitou část letenky Vám rovněž můžeme vrátit formou voucheru (dokladu EMD – Electronic Miscellaneous Document), který můžete využít na budoucí nákup letenky Českých aerolinií či doplňkových služeb.

Jak letenky refundovat?

V případě letenek zakoupených do 10.3.2021

Postupy pro uplatnění požadavků na vrácení finančních prostředků za nepoužité letenky naleznete zde.

V případě letenek nově zakoupených od 11.3.2021

Pokud jste letenky zakoupili na našich webových stránkách, tj. na csa.cz nebo czechairlines.com, pro jejich refundaci vyplňte on-line formulář uvedený níže. Refundaci provedeme nejpozději do 10 pracovních dnů.

S refundací letenek uhrazených v hotovosti se obraťte na prodejní kancelář, ve které jste je zakoupili.

Pokud jste si letenku zakoupili u jiného subjektu než u Českých aerolinií a přejete si ji refundovat, obraťte se prosím na svého prodejce letenky.