Novým ředitelem marketingu Českých aerolinií se stal Tomáš Brejcha, který do společnosti přichází z cestovní kanceláře Čedok.

Bude odpovědný za veškerou marketingovou komunikaci, včetně on-line prezentace ČSA.

„Jsem rád, že v osobě Tomáše Brejchy získávají České aerolinie dalšího kvalitního odborníka s cennými zkušenostmi, které si přináší ze svého dlouholetého působení na různých pozicích v marketingu v oboru cestovního ruchu,“ řekl Jozef Sinčák, předseda představenstva Českých aerolinií.

Tomáš Brejcha (41) přichází do Českých aerolinií z cestovní kanceláře Čedok, ve které od roku 2004 pracoval jako ředitel marketingu. Od roku 2008 současně zastával i pozici ředitele marketingu a komunikace v investiční skupině Odien Group, majoritního akcionáře Čedoku. Pro nejstarší cestovní kancelář v ČR začal pracovat v roce 2002 na pozici marketingového manažera a tiskového mluvčího.

Tomáš Brejcha vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, fakultu podnikohospodářskou. Mezi jeho hobby patří cestování, jogging a historie.

Daniel Šabík
Tiskový mluvčí Českých aerolini