„Létejte s láskou“, v angličtině „Fly with Love“, je ústřední slogan valentýnské kampaně, kterou dnes na 18 trzích odstartovaly České aerolinie.

První letošní kampaň ČSA potrvá od 25. ledna do 14. února 2017 a poběží na korejském a většině evropských trzích, kam společnost provozuje pravidelné spoje. Jedná se o tradiční produktovou kampaň komunikující na českém trhu nejnižší dostupné ceny letenek z Prahy do evropských destinací, na zahraničních trzích naopak letenek do Prahy a ČR. Současně s tím má kampaň za cíl propagovat značku Českých aerolinií, nové destinace ČSA plánované od letní sezóny 2017 a ve vybraných kanálech také doplňkové služby společnosti.

Cestující mohou využít letenky zakoupené během aktuální valentýnské kampaně kdykoliv v období od 1. února do 30. dubna 2017. Jednosměrné kupony začínají na ceně od 863 Kč například do Říma nebo od 1133 Kč do Milána a Paříže, a to včetně všech poplatků. Výhodné letenky lze zakoupit do řady tradičních destinací, jako například do Amsterdamu, Barcelony, Benátek, Birminghamu, Bruselu, Budapešti, Helsinek, Kodaně, Milána, Moskvy, Nice, Paříže, Říma nebo Stockholmu, na sezónní linky ČSA, např. na Maltu, ale také do Aarhusu, Lisabonu, Malmö, Reykjavíku a Verony, tj. na všechny nové linky, na kterých ČSA zahájí provoz v letošní letní sezóně. Díky termínům proletu je zákazníci mohou využít k výhodným jarním prodlouženým víkendům v některé z evropských metropolí nebo na velikonoční pobyty.

Valentýnskou kampaň budou ČSA na českém trhu komunikovat prostřednictvím online i offline médií a nosičů. V online komunikaci budou ČSA využívat homepage bannery, full branding úvodních stránek vybraných portálů, a také nový video banner. S vizuály valentýnské kampaně ČSA se návštěvníci setkají na webových portálech Seznam.cz, Novinky.cz, iDnes.cz nebo ProZeny.cz, ale také prostřednictvím sítě Google, zaměřené především na display kampaň zejména na zahraničních trzích.

V Praze kampaň doplní reklamní plochy v metru v podobě rámečků v jednotlivých soupravách a kolem eskalátorů ve vybraných stanicích. Kampaň je realizována ve spolupráci a v kobrandingu s Letištěm Praha na 18 trzích: v České republice, Belgii, Dánsku, Finsku, Francii, Itálii, Jižní Koreji, Maďarsku, Německu, Nizozemí, Polsku, Rumunsku, Rusku, Španělsku, Švédsku, na Slovensku, Ukrajině a ve Velké Británii.

Copywriting, kreativní i grafické zpracování valentýnské kampaně bylo zrealizováno opět výlučně interně marketingovým týmem Českých aerolinií. Pro kampaň byl zvolen korporátní vizuál tentokrát jednotný pro všechny trhy. Vychází z nové sady korporátních fotografií, které si ČSA nechaly pořídit v průběhu podzimu 2016. Společnost na vývoji kreativního konceptu nespolupracovala s žádnou reklamní či komunikační agenturou.

Daniel Šabík
Tiskový mluvčí Českých aerolini