Na celkem 18 trzích dnes spustily České aerolinie tradiční podzimní kampaň, jejímž ústředním sloganem je „Prožijte nový příběh“, v angličtině „Experience a New Story“.

Potrvá od 1. do 22. září 2016 a kromě českého poběží také na belgickém, britském, dánském, finském, francouzském, italském, korejském, maďarském, německém, nizozemském, polském, rumunském, ruském, slovenském, španělském, švédském a ukrajinském trhu. Jedná se o produktovou kampaň komunikující na českém trhu především nejnižší dostupné ceny letenek z Prahy do evropských destinací, na zahraničních trzích naopak letenky do Prahy a ČR. Kromě toho má za cíl komunikovat doplňkové služby ČSA, např. rezervaci sedadel, jídla v rámci Gourmet Menu nebo nadváhy zavazadel, ale také aplikaci „Moje rezervace“ pro on-line správu letenek.

Letenky zakoupené během podzimní kampaně mohou cestující využít v termínech od 1. listopadu do 31. prosince 2016. Jednosměrné kupony začínají na ceně od 1399 Kč včetně všech poplatků. Výhodné letenky lze zakoupit do řady tradičních destinací, jako například do Amsterdamu, Barcelony, Benátek, Boloně, Bruselu, Budapešti, Helsinek, Kodaně, Milána, Paříže, Říma nebo Stockholmu. Díky termínům proletu je zákazníci mohou využít k podzimním prodlouženým víkendům v některé z evropských metropolí, výletům na adventní trhy, na předvánoční nákupy nebo vánoční pobyty.

Pro komunikaci podzimní kampaně na českém trhu využívají ČSA online i offline média a nosiče. S kampaní v podobě bannerů, full brandingu nebo video bannerů se setkají návštěvníci webových portálů iDnes.cz, Novinky.cz (jako full branding), Seznam.cz (video banner), dále na Sklik.cz, Cestujlevne.cz, Forbes.com a dalších, ale také v síti Google, která je využívána pro remarketing a pro display kampaň zejména na zahraničních trzích.

V Praze kampaň doplní reklamní plochy v metru v podobě rámečků v soupravách metra a kolem eskalátorů. Kampaň je realizována ve spolupráci a v kobrandingu s Letištěm Praha na všech 18 trzích.

Copywriting i kreativní zpracování nové podzimní kampaně bylo zrealizováno opět výlučně interně grafiky a marketingovým týmem Českých aerolinií. Společnost na vývoji kreativního konceptu nespolupracovala s žádnou reklamní či komunikační agenturou.

Daniel Šabík
Tiskový mluvčí Českých aerolini