5. 5. 2014 - Nová podoba věrnostního programu OK Plus Českých aerolinií

Praha 5. května 2014

Prodloužení platnosti mil na 36 měsíců, u prémiových klientů nebo aktivních držitelů kobrandovaných platebních karet společnosti až na neomezenou dobu, rozšíření nabídky vstupů do salonků, více mil za prolet spojů na vybraných linkách a další novinky připravily České aerolinie pro členy svého věrnostního programu OK Plus. Plánované změny jsou součástí nové koncepce programu, v jejímž rámci společnost nedávno zavedla program OK Plus Partner určený pro cestovní kanceláře nebo dvojí načítání mil a bodů pro členy OK Plus Corporate. Upravená pravidla začnou platit od 1. června 2014.

Podle nich se platnost každé získané míle od 1. června 2014 prodlužuje ze dvou na tři roky. Na základě stejného principu se prodlouží i platnost dříve nasbíraných mil, které budou k tomuto dni platné. Míle držitelů Stříbrné, Zlaté nebo Platinové karty OK Plus budou mít neomezenou platnost po celou dobu trvání jejich prémiového statusu. Na stejné období, tj. 36 měsíců, se prodlužuje i podmínka absolvovat alespoň jeden let pod kódem OK a operovaný Českými aeroliniemi.

Neomezená platnost mil také za aktivní využívání platebních karet
Neomezenou platnost svých mil získají také držitelé kobrandovaných platebních karet Českých aerolinií, kteří je budou pravidelně využívat a každý měsíc získají do programu OK Plus stanovený minimální počet mil za platby touto kartou. Například na českém trhu je pro držitele kobrandované kreditní karty Českých aerolinií a Citibank tento počet stanoven na 400 mil, což odpovídá platbám přibližně ve výši 10 000 Kč. Kromě již zmíněné kreditní karty MasterCard World Českých aerolinií a Citibank na českém trhu se tato výhoda týká také kobrandované platební karty Diners Club na Slovensku, v Rusku Nomos Bank a První česko-ruské banky
a v Arménii Armbusinessbank. Podmínky a limity jsou nastaveny v závislosti na specifikách každého trhu.

„Novými pravidly, která ve věrnostních programech postupně zavádíme, vycházíme v první řadě vstříc přáním našich zákazníků, ale samozřejmě se inspirujeme děním v leteckém
i neleteckém byznysu. Chceme, aby naši klienti mohli získávat více odměn nebo si našetřit na ty hodnotnější. Jednoduše pracujeme na zatraktivnění věrnostního programu OK Plus
a posílení jeho původního smyslu, tj. poskytovat našim nejvěrnějším zákazníkům co nejvíce skutečných výhod. Stejným směrem chceme pokračovat i v dalším období,“ vysvětlil důvody změn Stanislav Zeman, ředitel Českých aerolinií pro Obchod a marketing a dodal: „Jsem přesvědčen, že tato podoba OK Plus je nyní v mnoha ohledech srovnatelná s věrnostními programy evropských leteckých společností obdobné velikosti.“

Širší nabídka vstupů do salonků a další výhody
V souvislosti s novými pravidly rozšiřují České aerolinie bezplatný vstup do salonků pro držitele Zlaté a Platinové karty OK Plus i na code-shareové lety s kódem OK operované leteckou společností mimo alianci SkyTeam při odletech z Prahy. Klient se Zlatou kartou OK Plus si
s sebou může vzít jednoho, držitel Platinové karty dva hosty. České aerolinie se tímto krokem snaží zajistit vyšší komfort cestování nejloajálnějším klientům OK Plus.

Více mil do věrnostního programu aktuálně získají zákazníci za lety s Českými aeroliniemi například do Bruselu, Bukurešti, Düsseldorfu, Frankfurtu, Hamburku, Moskvy nebo Varšavy.

České aerolinie rozšiřují v rámci změn v programu i možnosti čerpání odměn. Klienti mohou své míle využívat například na úhradu startovného jednotlivých běhů v rámci běžecké ligy RunCzech, na služby REST & FUN CENTER na Letišti Václava Havla Praha nebo na lety všech členů aliance SkyTeam bez ohledu na to, jestli na dané lince partnera České aerolinie mají svůj OK kód či nikoliv.

České aerolinie letos zavedly i program OK Plus Partner určený výlučně pro cestovní kanceláře a agentury na českém a slovenském trhu. Společnost ale zkoumá možnosti jeho rozšíření i na další, pro České aerolinie významné trhy.

Ve věrnostním programu OK Plus Corporate České aerolinie letos obnovily výhodu dvojího načítání bodů a mil za stejnou proletěnou letenku. Unikátní benefit umožňuje získávat jak body na korporátní účet v programu OK Plus Corporate, tak i míle na osobní účet klienta vedeného v rámci OK Plus.

Věrnostní program OK Plus České aerolinie založily 15. dubna 1992. V současnosti společnost provozuje tři programy: OK Plus pro individuální zákazníky (www.okplus.cz), OK Plus Corporate pro korporátní klienty a společnosti (www.okpluscorporate.cz) a OK Plus Partner pro cestovní kanceláře a agentury (www.okpluspartner.cz). V současnosti mají věrnostní programy Českých aerolinií více než 640 tisíc klientů.

 


Daniel Šabík
Tiskový mluvčí Českých aerolinií

*****

České aerolinie jako vlajkový letecký dopravce České republiky zajišťují spojení z Prahy, a také přes Prahu do významných destinací v Evropě, Zakavkazsku či Asii. Ve spolupráci se svými partnery nabízí v letní sezóně 2014 spojení do celkem 126 destinací v 50 zemích světa.

České aerolinie jsou od července 2012 součástí skupiny Český aeroholding, který je majoritním akcionářem společnosti. Novým strategickým partnerem a akcionářem Českých aerolinií se v roce 2013 stala společnost Korean Air, jeden z největších a nejvýznamnějších světových leteckých dopravců.

Od roku 2001 jsou České aerolinie členem letecké aliance SkyTeam. Dvacet členů aliance ročně přepraví 588 milionů cestujících, kteří mohou denně využít více než 15 700 letů do 1064 destinací ve 178 zemích světa. www.skyteam.com / www.facebook.com/skyteam / www.youtube.com/user/skyteam

České aerolinie jsou držiteli certifikátu podle standardu ISO 14001 (ochrana životního prostředí)
a certifikátu podle požadavků IOSA (IATA Operational Safety Audit) představujících nejpokročilejší bezpečnostní standardy v letecké dopravě.

KONTAKT: České aerolinie a.s., Tiskové oddělení, Jana Kašpara 1069/1, 160 08 PRAHA 6, tel.: 220 116 220,
e-mail:
mailbox.com@csa.cz, internet: www.csa.cz, www.czechairlines.com, www.okplus.cz,