Zavazadla

Počet a váha zavazadel, které si můžete bezplatně odbavit nebo vzít s sebou na palubu, se liší v závislosti na cestovní třídě a podmínkách cenového balíčku. Zde naleznete vše, co potřebujete vědět o limitech přepravy kabinových a zapsaných zavazadel, sportovního vybavení, cenných a křehkých předmětů, nebo co dělat, když je s vaším zavazadlem něco v nepořádku.

Více informací

Výběr místa

Rezervujte si své oblíbené místo na palubě zdarma.

Více informací

Preferovaná sedadla

Rezervujte si své sedadlo včas nejlépe současně s letenkou.

Více informací

Gourmet menu

Odlétáte brzy ráno a nestíháte se nasnídat nebo preferujete studené jídlo? Na našich letech si můžete vychutnat v kteroukoli dobu studené speciality Gourmet menu, které pro vás připravujeme s předními českými kuchaři.

Ke každému zakoupenému studenému gourmet menu vám na palubě bezplatně nabídneme rovněž jeden studený nealkoholický nápoj.

Více informací

Cestovní třídy

Vyberte si ze služeb, které při svém letu s námi skutečně využijete. Nabízíme vám pět cenových balíčků ve dvou cestovních třídách, pro každého něco podle vašich aktuálních potřeb, preferencí a finančních možností.

Naše cenové balíčky vám umožňují vybírat si a kombinovat služby zahrnuté v ceně letenky s těmi doplňkovými. Podle svých aktuálních potřeb si vytvoříte vlastní balíček služeb, které na letech s námi skutečně využijete.

Více informací

Cestování s dětmi

Děti patří mezi naše nejváženější cestující. Pro jejich rodiče jsou určeny následující informace.

Více informací

Cestování se zvířaty

Víme, co pro vás pohodlí a bezpečí vašich zvířecích miláčků znamená. Než se rozhodnete s nimi cestovat, seznamte se s možnostmi a podmínkami jejich přepravy na letech provozovaných Českými aeroliniemi.

Více informací

Cestování bez bariér

Asistenční služby cestujícím s omezenou schopností pohybu a orientace zajišťujeme bezplatně. Předem prosím konzultujte s ošetřujícím lékařem, zda váš zdravotní stav dovoluje cestování letadlem. Asistenční služby si vyžádejte současně s nákupem letenky nejpozději 48 hodin před odletem na našem kontaktním centru.

Více informací

Odbavení

Odbavit se na svůj let s námi můžete následujícími způsoby: on‑line na našich webových stránkách, prostřednictvím svého mobilního telefonu a našich nativních aplikací či mobilního webu, přímo na odbavovacích přepážkách nebo na vybraných letištích i na samoobslužných odbavovacích kioscích. Všechny způsoby odbavení jsou bezplatné.

Více informací

Letištní salonky

Zpříjemněte si čekání na odlet relaxací v exkluzivních prostorách a objednejte si předem za zvýhodněné ceny návštěvu salonků MasterCard Lounge v Terminálu 1 nebo ERSTE Premier Lounge v Terminálu 2 na Letišti Václava Havla Praha.

Více informací

SkyPriority

Se SkyPriority získáte exkluzivní a přednostní služby na letištích, kde aliance SkyTeam působí. Letišti vás snadno a rychle provedou charakteristické červené symboly služby SkyPriority. Opatřeny jsou jimi i letenky, itineráře a palubní vstupenky cestujících, kteří jsou oprávněni službu SkyPriority využívat. Díky jednotným pravidlům SkyPriority, vše od přednostního odbavení až po imigrační či pasovou kontrolu probíhá hladce a stejně bez ohledu na letiště.

Více informací

Občerstvení

Ve spolupráci s předními českými kuchaři pro vás připravujeme jídla z nejkvalitnějších surovin tak, aby i na palubě ve výšce téměř 11 kilometrů chutnala stejně jako na zemi. V cestovní třídě Business servírujeme prvotřídní jídla a široký výběr nápojů, samozřejmě vše v ceně letenky. Na krátkých linkách v třídě Economy si můžete k letence doobjednat studené nebo teplé jídlo z naší aktuální nabídky Gourmet menu, případně si během letu na palubě zakoupit lehký slaný či sladký snack a nápoje.

Více informací

Sky Shop

Vyberte a objednejte si za atraktivní ceny ze široké nabídky prémiového zboží Sky Shopu on-line ještě před odletem, nejpozději ale 48 hodin, a nechte si jej doručit až na palubu letadla. Pro nákup zboží se můžete rozhodnout až během letu.

Více informací

Magazín MyWings

Nový společný palubní magazín pro cestující leteckých společností Smartwings a České aerolinie vychází od ledna 2019. Propojuje dosavadní dva palubní magazíny v jedno silné médium se širokým zásahem.

Více informací

Zpožděná zavazadla

Je nám líto, že se vaše zavazadlo při příletu zpozdilo. Poradíme vám, jak v takových případech postupovat.

Více informací

Poškozená zavazadla

Mrzí nás, že je vaše zavazadlo poškozené. Poradíme vám, jak v takových případech postupovat.

Více informací

Zůstaňme v kontaktu

Chtěli byste dostávat aktuální informace o nových službách, produktech či výhodách, které pro vás chystáme? Chtěli byste se s námi podělit o svůj názor na naše webové stránky nebo o své zkušenosti s našimi službami? Líbilo se vám na našem letu a chtěli byste někomu z našeho týmu poděkovat? Zůstaňte s námi v kontaktu. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá.

Více informací

Bezpečnost při přepravě

V letecké přepravě platí přísná bezpečnostní pravidla a díky tomu je nejbezpečnějším způsobem dopravy. Bezpečnost cestujících i letového provozu je naší absolutní prioritou. Seznamte se s bezpečnostními pravidly, kterým bude vaše cesta podléhat.

Více informací

Přepravní podmínky

Pečlivě se prosím seznamte s podmínkami přepravy cestujících a zavazadel na linkách provozovaných Českými aeroliniemi.

Více informací

Často kladené dotazy

Nemohu letět, mohu letenku zrušit a vrátit peníze? Kolik zavazadel je zahrnuto v ceně letenky? Mohu změnit datum odjezdu nebo návratu? Mohu cestovat se zvířetem? Zjistěte vše, co k hladkému průběhu vašich cest potřebujete.

Více informací